آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

آرتین جونم عشق زندگیم خوش اومدی

1392/7/27 18:49
نویسنده : مامان ساناز
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین خوشگلم.امروز که دارم وبلاگتو آپ میکنم 19 روزه که پاهای کوچولوی خوشگلتو رو زمین گذاشتی.قربونت برم تو این مدت سر مامانی خیلی شلوغ بود اصلا وقت نداشتم بیام اینجا اما الان که شیرتو دادم و خوابیدی اومدم تا برات بنویسم که این مدت چجوری گذشت و تو عشق مامان چطوری به دنیا اومدی.البته اینارو تو پست بعدی می نویسم

عزیزکم من عاشقتم انقدر که تار موتو با دنیا عوض نمیکنم.هر لحظه ی زندگیم وابسته به وجود تو شده حتی وقتی خوابم خوابتو میبینم .اون چشمای خوشگلت وقتی بهم ذل میزنه با تمام وجودم خدا رو شکر میکنم واسه دادن تو به ما.نفسم تو بهترین و بزرگترین هدیده خدا به من و بابایی هستی ناخن چیدتو با دنیا عوض نمیکنم.فدات بشم که انقدر معصوم و خواستنی هستی.با اینکه از وقتی به دنیا اومدی دیگه وقت سر خواروندن ندارم و بیخوابی بعضی وقتا واقعا کلافم میکنه اما همه ی اینا وقتی یه لبخند کوچولو واسم میزنی فراموشم میشه.

الان عین فرشته ها گرفتی خوابیدی عشقم یکم چشات قی کرده البته من قطره ریختم تو چشای نازت اما هنوز خوب نشدی گلم.واسه فردا برات وقت دکتر گرفتم

پسرم هرچقدر بگم دوستت دارم کم گفتم امیدوارم بتونم مامان خوب و لایقی واسه تو نانازم بشم عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)