آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

سونوگرافي هفته ٢٨

1392/5/4 12:56
نویسنده : مامان ساناز
126 بازدید
اشتراک گذاری
پسر گلم چهارشنبه با مامان جون رفتيم سونوگرافي لحظه ي آخر هم بابايي خودشو به ما رسوند آخه قول داده بود كه حتما بياد.با اين كه خيلي كار داشت اما اونم مثل من دلش واسه ديدن پسرش تنگ شده بود.عزيز دلم ماشالاه خيلي بزرگ شدي وزنت شده ١١٥٠ گرم قربونت بشه ماماني راستي كلي واسه ما زبون درازي كردي ما كه از خنده مرده بوديم خيلي با مزه بود كارات خوشگلم راستي چشاي خوشگلت به بابا محمدت رفته ها خيليدرشت و نازه اما لپات به من رفته چون خيلي لپ داري.در ضمن پسرم تو سلامت كامل بود همه چيت طبيعي بود خدارو شكر.راستي اون روز حدودا ٢ ساعت نشستيم تا نوبتمون شد ديگه از كمر درد و دل داشتم ميمردم.بعدشم رفتيم خونه باباجون و فيلمتو گذاشتيم ديديم.عشق مامان كي بشه بدنيا بياي و انتظارمون تموم شه روي ماهتو ببوسم.عسلم اينم بگم كه ماشالاه حركتتاتم خيلي زيلد شده و قويتر قربون دست و پاهاي ناز و كوچولوت بشم من كه هيمشت و لگد ميزني.همين الانم كه دارم مينويسم حسابي لگد بارونم داري ميكني.شبا كه شدتميگيره دست بابايي رو ميزارم رو شكمم كه حست كنه كلي ازين كار خوشش مياد و قربون صدقت ميره
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه مامان وانیا
4 مرداد 92 13:00
ایشالا زودتر نی نی و بغل کنی لطفا به وبلاگ من سر بزنید، اگه از نی نی شکموی من خوشتون اومد بهش رای بدید کدش 795 هست که باید به 20008080200 ارسال بشه با تشکر فقط 1 دقیقه وقت میبره