آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

چیدن سیسمونی

1392/5/12 15:55
نویسنده : مامان ساناز
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم.امروز دوازدهمه 2 روز دیگه رسما 7 ماهت تموم میشه میری تو 8 ماه.لبخند فدات بشم فقط 2 ماه دیگه مونده که بیای بغل مامان و بابایی.دیگه شمارش معکوس کم کم داره شروع میشه.کلی شکم مامانی گنده شده کلی هم تو روش نقاشی های خوشگل خوشگل کردیخندهتکوناتم شدیدتر شده البته بعضی وقتا هم میخوابی اما مامانی که دیگه شبا خواب نداره یا همش wc هستم یا از پا درد هی ازین پهلو به اون پهلو میشم.اینا شیرینترین دردایی هستن که تا حالا تجربه کردم.ماچعسلم روز 5 شنبه یعنی 2 روز پیش وسایلت رو آوردن بابایی و بابا جون و عمو میلاد کلی زحمت کشیدن و وسایلت رو آوردن بالا.البته فیلای روی وسایلت رو شرکت نصب نکرده بود که من کلی عصبانی شدمکلافهولی امروز زنگ زدم که برامون بیارن.بابیی روزه بود کلی خسته شد.نمیدونی چقدر واسه پسرش ذوق داره تموم سختی ها رو به جون میخره درست مثل خود من!همون شبم که با مامان جون اتاقت رو چیدیم.وای که چقدر ناز شده اتاقت.ایشالاه سالم و سلامت بدنیا بیای و از همه وسایلت استفاده کنی گلکم.قلبالبته هنوز بعضی وسایلت مونده ها هنوز فرش و پرده رو نخریدیم تازه یه سری هم لباسای گرم و کفش و پاپوش باید واسه پسر گلم بگیریم تا سردش نشه عشق من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)