آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

فقط ٦ روز ديگه مونده!

1392/7/5 20:53
نویسنده : مامان ساناز
286 بازدید
اشتراک گذاری

آرتين مامان الان كه دارم وبلاگتوآپديت ميكنم دوشنبست و فقط ٦روز مونده كه پاهاي خوشگلتو روي اين كره خاكي بذاري و دنيا رو با وجود نازنينت واسه من و بابايي گلت كه ٩ ماه تموم انتظارتو كشيديم زيباتر و شيرينتر كني.

امروز تمام ساكارو بستم و آماده كردم و ليست كاراي خرده ريزي كه من و بابايي قبل اومدنت بايد انجام بديم رو نوشتم و زدم به مانيتور.البته ديگه كار خاصي نمونده همه ي كارارو انجام داديم و تقريبا آماده ي آماده ايم من و بابايي اين روزاي آخري ديگه كم كم داره باورمون ميشه كه داريم مامان و بابا ميشيم و قراره يه مسئوليت سنگين اما خيلي قشنگ رو از اين به بعد رو شونه هامون حس كنيم.البته تا نيومدي كامل نميتونيم اينو حس كنيم ولي به محض اينكه دنيا بياي و ببينيم كه واسه كوچكترين نيازت به من و بابايي وابسته اي اونوقته كه كامل قابل درك ميشه. عزيز دلم اين روزاي آخر خيلي ماشالاه سنگين شدي و مامانت واقعا ديگه به زورراه ميره!الهي فدات شم خوشگلم نفسم خيلي زياد منتظر اومدنت هستيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)