آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

هفته 27 و آزمایش ادرار

1392/4/22 13:26
نویسنده : مامان ساناز
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.نمیدونم از کجا باید شروع کنم به نوشتن و از چی بنویسم.اول از این بگم که اوضاعم تو این چند وقته اصلا میزون نبود.نه اوضاع جسمیم نه روحیم.چند روز پیش رفتم صارم با دکتر مصدق وقت گرفته بودم.قبلش یه آزمایش گلوکز دادم و تست عفونت ادراری.خدارو شکر قند نداشتم اما یکم عفونت داشتم.راستی روزی که قند دادم خیلی حالم بد شد آخه اون شربته خیلی بد مزه بود.حالا ازینا بگذریم.رفتم دکتر آزمایشمو نگاه کرد گفت باید بستری شی عفونتت زیاده.آخه من یکم درد زیر شکمی هم داشتم.خدا ازش نگذره نمیدونم تا خونه چطوری با چشمای اشک آلود و حال خراب رانندگی کردم.زنگ زدم دایی علی و سیاوش اومدن دم در بیچاره اونارم ترسوندم حسابی.آخه نه بابایی بود نه مامان جون و بابا جون.خلاصه دوباره همون روز رفتم یه دکتر دیگه و بهش نشون دادم خندید گفت عفونتت جدی نیست آب زیاد بخور خوب میشی.خیلی روز بدی بود خیلی.تو هم خیلی اذیت شدی پسر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)