آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

حرکت های واضح عشقم تو دلم!

1392/3/9 12:23
نویسنده : مامان ساناز
84 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم الهی مامان فدات بشه که از 2 روز پیش بالاخره تکون خوردن واقعیتو حس میکنم.حالا میفهمم اون چیزایی که قبلا حس می کردم خیلیاش تکونای تو نبوده عزیزم حرکات رودم بودهنیشخند.آخه اینا با اونا واقعا فرق دارن!من واقعا حست میکنم!مخصوصا وقتی میخوام بخوابم یا وقتی دارم استراحت میکنم کاملا حست میکنم.ماشالاه چقدرم پر جنب و جوشی عزیز دلمزبانخدا رو شکر میکنم واسه دادن تو به من.تو همه ی زندگی ما شدی عزیزم.هنوز نیومده به زندگیمون تازگی دادی.عاشقانه منتظرتیم که بیای و به زندگیمون شادی و تازگی بدی.وقتی تو دلم تکون میخوری نا خوداگاه خنده رو لبام میاد واقعا توصیفش سخته.حالا میفهمم که مادر شدن بهترین حس دنیاست ینی چی.

راستی ماشینمون 2 روز تعمیرگاه بود آخه یکی از پشت زده بود بهش و سمت چپشو داغون کرده بود دیشب بابایی رفت آوردش اما حالا باید ببرتش صافکاری نقاشی.کلی خرج رو دستمون گذاشت تو این هیرو ویری.اما خدا بزرگه.راستی امروز تقریبا یه هفتس که نرفتم خونه بابابزرگتناراحتآخه مامان بزرگ و دایی علیت مریض شدن میترسم برم و مام مریض شیم.دیشب پشت تلفن از دل تنگی نزدیک بود گریم بگیره خیلی دلم براشون تنگ شده.گریهدفعه آخری که مریض شدم  خیلی عذاب کشیدم آخه هیچ قرص و دارویی هم نباید میخوردم عشقم.منی که به قول بابات خوره ی قرص و دارو هستم از وقتی باردار شدم به جز چیزایی که دکتر بهم داده چییز دیگه ای نخوردم.

چند روزه کمرم عجیب درد میکنه فکر کنم واسه اینه که پسرم داره یهویی بزرگ میشه.یکی دو روز پیش یه جا خوندم الان تو 20 هفتگی باید قدت 25 سانت شده باشه!یهو از اینکه اینهمه ماشالاه بزرگ شدی شوکه شدم نمیدونم چرا؟انگار هر روز که میگذره برام واقعیتر و قابل لمستر میشی.پسرم من و بابابیی خیلی دوستت داریم اینو هیچوقت فراموش نکن.آخ راستی از معده خودم بگم که شبا دمار از روزگارم در میاره واقعا اذیتم میکنه.هر 2 ساعت یه بار پا میشم عرق نعناع میخورم یکم آروم میشم.گلم من تمتم اینارو واسه داشتن ودیدن روی ماهت تحمل میکنم.البته که ارزششو داره.این دردا واسه من شیرینترین دردای دنیاسقلبخدایا باز هم شکرت.هزاران بار شکرت مراقب گل پسرمون باش که سالم و سلامت به دنیا بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)