آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

جوجوی من لگد بزن!

1392/3/9 12:37
نویسنده : مامان ساناز
93 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز شنبس و من تقریبا بعد یه هفته اومدم مطلب بذارم.گلکم امروز تقریبا 20 هفتت تموم شد ینی نصف راهو باهم طی کردیم!جوجوی نازم مرسی از اینکه تو این مدت هوای مامانتو داشتی و زیاد اذیتش نکردی.آخه بس که پسر من آقاست!.عزیزم شنبه هفته پیش رفتم دکتر قرشی  صدای قلب خوشگلتو دوباره شنیدم. بهم قرص کلسیم و فیفول داد با مولتی ویتامین پریناتل.البته مولتی رو 10 تا بیشتر داروخونه بهم نداد.گفت کمیاب شده.بی خیال همه اینا دکترم وقتی سونو رو دید گفت پسرت خوب رشد کرده منم کلی ذوق کردم.واسم آز غربالگری مرحله دوم رو نوشت که دوشنبه رفتم وآزمایش دادم.گلم مرحله اول رو 18 فروردین داده بودم که خدارو شکر جوابش خوب بود.ایشالاه اینم جوابش خوبه.یکی یه دونه ی من ایشالا سالم وسلامت باشی به موقعش بیای بغل منو بابایی.5شنبه بابایی رفت عقدا مراسم پدر بزرگش منم رفتم خونه بابابزرگت مهمونی!نمیدونی وقتی میریم اونجا چقدر خوشحال میشی آخه همش تکون میخوری!نیشخنداما راستش من منتظر یه لگد جانانه ام که هنور نزدی!قربونت بشم که مثل مامانت آرومیخجالتراستی جمعه روز پدر بود منم براش یه ادکلن از طرف خودم و یه اسپری از طرف فندقم خریدم و به بابایی دادم.واسه بابابزرگم با دایی ها پول گذاشتیم و یه شلوار خوب خریدیم.بابایی دیشب ساعت 12:30 اومد و من و برداشت اومدیم خونه.دلش برات تنگ شده بود.هی میگه پس این پسمل من کی به دنیا میاد که براش غش و ضعف کنم؟فدات بشم که همه منتظر اومدنت هست مخصوصا من!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)