آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی زندگی ما

پایان ماه هشتم وشروع ماه نهم هفته35

1392/6/13 14:31
نویسنده : مامان ساناز
116 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم فردا که 14 هم ماه میشه ماه هشتم هم دیگه تمومه.همه میگن چشم بهم زدی دیدی چه زود گذشت؟میگم واسه شما آره اما اون سختیهایی که من تو این مدت به جون خریدم و هنوز هم ادامه داره هیچکس درک نکرد.اما بازم میگم همه ی اینا فدای یه تار موتقلبچند روزه تنگی نفسم بیشتر شده.خیلی سخته همش مجبورم دراز بکشم.نمیخوام بگم اما انگار ویارمم برگشته چون کم غذا شدم ولی تا دلت بخواد دوتایی بستنی میخوریمخنده دکتر زمان زایمان رو 15 به بعد گفته ولی اینم بگم مامانی که خیلی ورجه وورجه میکنی تو دلم انگار دیگه توام مثل من خسته شدی میخوای زود بیای بیرون مامانتو بغل کنی.الهی فدات بشم قند عسلم هرچی میگذره بیشتر عاشقت میشم و بیشتر بیقرار...

راستی شنبه با بابایی رفتیم سونوگرافی.دوباره دیدمت عشق من.انقدر معصوم خوابیده بودی که دلم میخواست همون لحظه بیرون میومدی و محکم بغلت میکردم و ماچ بارونت میکردمماچاینم بگم که حسابی داری وزن میگیری شدی 2200 و این دقیقا متناسب سن بارداریمه یعنی نه خیلی تپلی و نه لاغر.اندازه ی اندازه.

شکمم خیلی گنده شده و پر از ترک!فکر کنم نقاش خوبی بشیخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)